عکس های قدیمی و عتیقه
به کیفیت کاری نداشته باشید به افرادی که درون این قابها قرار دارند
به دقّت نگاه کنید در چهره هر کدامشان گذر زمان کاملا مشهود است
و فعل و انفعالاتی را میشود مشاهده کرد یک سری ها ما را با دنیایی از
خاطرات خوبشان رهایمان کردند و رفتند . خدایشان بیامرزد .
روی سخنم با گروه دوّمی است که در خدمتشان هستیم آرزو میکنم بقول
معروف 120 ساله شوید میخواهم بگویم این زمانه خیلی بی وفاست یک
وقت متوجّه میشوید که :
« خیلی زود دیر شده است »
ما می مانیم با دنیایی ازغم ، اندوه و پشیمانی که سودی ندارد بنابراین
تا هستیم وهستید و هستند قدردان همدیگر باشیم تا نبودن ها را حسرت
نخوریم .
ارسال کننده تصاویر : آقای داوود واعظی نیا ( مرحوم حاجی وجیه الله)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+ نوشته شده در یکشنبه هجدهم تیر ۱۳۹۶ ساعت 13:18 توسط ابره دریها
|
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید