بازگشایی جاده اطراف سدجهت مزرعه های بالادست روستا
احداث و بازگشایی معبر ( جاده ) در اطراف سدّ روستا ی ابره در
جهت رفت و آمد مالکین دشتهای بالا دست روستا با همکاری آقای
رضا ابردر ( مرحوم فیض الله)
وبلاگ روستای ابره در از این اقدام انسان دوستانه این همشهری
فهیم و زحمتکش کمال تشکر و سپاسگزاری را دارد.
![]()
+ نوشته شده در شنبه سوم تیر ۱۳۹۶ ساعت 13:32 توسط ابره دریها
|
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید