ماه ضیافت ا...
![]()
ماه قشنگ رمضان ، ماه دعا کردن با لب تشنه
و دست لرزان فرا رسید وقت بخشیدن و صاف
کردن دلهاست پس ما را ببخشید اگربا برخوردی
نا شایست ،صدایی بلند، زبانی گزنده و یا پیامی
تلخ بردلتان کدورتی انداخته ایم ، شاید فرصتی
برای جبران نباشد، شاید گناهانمان خیلی بزرگ
باشد، ولی گذشت ومعرفت شما از آن بزرگ تر
است، ببخشید وحلالمان کنید تا کمی آسوده تر
وارد این ماه شده و آن را با تغییرحال خوب و
معنوی سپری کنیم .
ضمن تبریک این ماه پرفیض ازهمه شما روزه داران
عزیز و گرامی التماس دعا داریم .
+ نوشته شده در شنبه ششم خرداد ۱۳۹۶ ساعت 10:2 توسط ابره دریها
|
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید