ماه قشنگ رمضان ، ماه دعا کردن با لب تشنه

و دست لرزان فرا رسید وقت بخشیدن و صاف

کردن دلهاست پس ما را ببخشید اگربا برخوردی

نا شایست ،صدایی بلند، زبانی گزنده و یا پیامی

 تلخ بردلتان کدورتی انداخته ایم ، شاید فرصتی

 برای جبران نباشد، شاید گناهانمان خیلی بزرگ

 باشد، ولی گذشت ومعرفت شما از آن بزرگ تر

است، ببخشید وحلالمان کنید تا کمی آسوده تر

وارد این ماه شده و آن را با تغییرحال خوب و

                                    معنوی سپری کنیم .

                                        ضمن تبریک این ماه پرفیض ازهمه شما روزه داران

                                              عزیز و گرامی التماس دعا داریم .