نصب تابلو در مسجد روستا
تابلو نصب شده در مسجد روستای ابره در توسّط فردی خیّر
-------------------------------------
آرزو میکنیم باهرنیّت وحاجتی این عمل خیرخواهانه را انجام داده
به حوایج دنیایی واُخروی خودش برسد و این گونه کارهای مانا و
ماندگاراز هر شخصی سر می زند ذخیره یوم المعاد خود و تمامی
اعضاء خانواده اش قرارگیرد.
آمین
+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۵ ساعت 8:15 توسط ابره دریها
|
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید