آیا در جستجوی مهربانی وبرای رسیدن به سرچشمه خوبیها راهی جز دقّ الباب

                       کردن بیوت آسمانی اهل بیت عصمت و طهارت ( صلوات ا...علیهم اجمعین ) خواهد بود

                        اکنون که درسالروز طلوع  یازدهمین  ستاره سپهر عدالت و رستگاری هستیم در

                       حکایت شاکرانه خویش دل به طواف کانون قدسی امامت میبریم وهمزمان با شور

                      وشادمانی فرشتگان برگرداگرد خانه نورانی حضرت امام علی النّقی (ع) میلاد فرزند

                      برومندش حضرت امام حسن عسکری (ع) را به جشن و شادمانی می پردازیم .

                      آری امام حسن عسکری (ع) پدر ناجی بشریّت در سرای مهر و پاکی چشم بر جهان

                      می گشاید تا عالم امکان بار دیگر از وجود فیض امامت بی بهره نماند وبالاخره آن

                      بزرگِ بزرگ زاده میآید تا بزرگترین هدیه خداوند به عالم انسانیّت حضرت بقیه ا...

                      الاعظم (عج) را بزودی فراروی تاریخ قرار دهد .

                     بار خدایا در قصّه ای به ژرفای آگاهی و در نگاهی به صلابت صداقت و درکرداری

                     به شیرینی بندگی سربرسُجده شُکرمیگذاریم و خالصانه بارگاه لایزالت را به نیایش

                     مینشینیم وصادقانه از ژرفای وجود ویا خشوع و خضوع ابراز می کنیم ، از اینکه

                     ما را در میان قافله ای قرار داده ای که قافله سالار آن چهارده خورشید عشق و

                     رستگاری هستند بسیار بسیار سپاسگزاریم .

                       درپایان فرا رسیدن سالروز یازدهمین پرچمدار ولایت و امامت حضرت امام حسن

                    عسکری (ع) را به شما همشهریان گرانقدر تبریک و شادباش عرض نموده و آرزو

                    میکنیم با ایمان وعمل به ازرشهای اسلامی وانسانی درهاله ای از نور واشتیاق در

                    کنار خانواده محترم همیشه سلامت ، پایدار و تندرست باشید .