قطع اشجار در مزرعه کریزنو
|
توسط : دوستدار ابرهدر |
شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت : 19 : 19 |
|
|
سلام به همه دوستداران ابرهدر چندی قبل چند نفر از روستای مهر زمین با هماهنگی اکبرغلامرضا به مزرعه سرسبز ابرهدر بنام کریزنو مراجعه کرده و با 4 دستگا ارّه برقی تمام درختان جلو امامزاده را قلع و قمع کردند شما که دوستدار آبادانی روستا هستید چرا باید بگذارید این کاررا بکنند چرا افرادی به بهانه کمک به مسجد، روستا را به ویرانی بکشند مگر پدران ما صدها سال زحمت نکشیدند تا این درختان را به عمل آوردند در ثانی مگر اهالی محترم روستا جهت هر کار خیر کمک نمی کنند که این فرد از خدا بی خبر دست به این کار شرم آور زده است مدیر سایت خواهشمند است این متن را در صفحه اصلی بگذارید تا تمام اهالی به فکر روستا باشند و جلو این کارها را بگیرند . اصل پیام در پست تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) باکمی ویرایش --------------------------------------------------------------------------------------------------------- نویسنده : از ارسال پیام که زحمت آنرا متقبّل شدید ممنونم - حسب نظر جنابعالی اقدام شد معتقدم اینگونه اقدامات ازهرشخصی سرزده باشد بنوعی زننده وغیرقابل تحمّل است چون قطع اشجار ، اختلال در محیط زیست و اکوسیستم طبیعت کاری است که نه تنها کارشناسان بلکه افراد بومی هم آن را تایید نمی کنند خواهشمند است در این ارتباط بیشتر تحقیق کنید چون هیچ آدم عاقل وبالغی خودسرانه و بدون کسب اجازه از صاحبان املاک کشاورزی دست به چنین عملی نمیزند-حتی اگر این اقدام مربوط به درختان خشک آن مکان هم بوده شایسته نیست بدون مجوّزقطع گردد-اصلا"چه سودی برای ایشان داشته که بااین عمل روح شما ودیگرهمشهریان عزیزرا آزرده وجریحه دارکرده است. بهرحال طبق اعلام جنابعالی اتقاقیست که افتاده "علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد" بنده شخصا" از شما، دیگرافراد ذینفع و تمامی همشهریان عزیز بابت این اتّفاق انسان سازعذرخواهی میکنم .
|
||
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید