پیام تشکر آقای سید عیسی ابره دری
سلام و احترام خدمت آقا یداله ارجمند و بزرگوار و عزیز دل
امیدوارم شما هم خسته نباشید و به خانواده محترم سلام برسانید.
از اینکه بابت عکسهای اینجانب به زحمت افتادید و پاسخ مراجعه
کنندگان را دادید عذر میخواهم و دستتان درد نکند و امیدوارم روزی
بتوانم این زحمات را جبران نمایم. من وقت نکردم تمامی پیامها و
نظرها را بخوانم ولی به طور کلی متن زیر را تهیه و برای تمامی
دانشجویان و دوستان غیر ابره دری از طریق ایمیل ارسال کردم.
اما درخواستهای شما عزیز دل : اولا شما تاج سر ما هستید و
صاحب اختیار و تصمیم و حرف شما حرف من است و نخوانده و
ندیده قبول دارم . متن زیر را میتوانید روی سایت بگذارید تا لا اقل
اندکی تشکر از مراجعه کنندگان ( خصوصا ابره دریهای عزیز )
شده باشد و برای بقیه افراد محترم از طریق ایمیل فرستاده شده
و سفارشات لازم صورت گرفته است. اما در رابطه با عکس خودم
هم باید خدمت شما برادر عزیز عرض کنم که هر چند خوب نیست
و به نوعی خودستایی و غیره محسوب می شود... این را هم به
روی چشم من قول میدهم در اولین فرصت عکسهایی شامل پنجم
ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه 1، دانشگاه 2، دانشگاه 3
و دوره فعلی (دانشگاه 4 ) تهیه و برایت بفرستم. متن زیر هم برای
افراد محترمی که به سایت آمده و در قبال عکسها نظر داده اند روی
سایت قرار بگیرد تا کمی جبران محبت کرده باشم.
بنام خدا
از پیامهای محبت آمیز شما عزیزان سپاسگزارم و خاک پای مردم عزیز ابره در،
این ده عزیزکاهگلی و صمیمی و اجدادی ام هستم و دست یکایک افراد محترمش
را میبوسم و به هر حال من نان و نمک خورده این دستهای پینه بسته و زحمتکش
هستم . و امیدوارم روزی از عهده جبران خوبی های این عزیزان برآیم و برایشان
مفید واقع گردم . هم کلاسیهای عزیز و مردم گل روستایم و هم چنین دانشجویان و
سایر هم وطنان عزیزی که شاید خیلی ها را به خاطر نمی آورم افتخار من است که
دوباره شما عزیزان را ببینم وخاطرات کوچه های خاکی و صمیمی و محبت را ورق
بزنم و لمس کنم و نفس بکشم . متأسفانه گرفتاریها و مشکلات ویژه، فرصت ها را
ربوده اند ... پیامها و محبت شما سروران گرامی یک عمر خستگی را از تنم بیرون
کرد بدانید که شخصیت و انسانیت شما بوده است که من درس پس میدهم و تجارب
با شما بودن را تقدیم گل روی ماهتان میکنم و خلاصه زبان و نوشته و کلام قاصر
است تا بتوانم خوبیها و مرحمت شما عزیزان را جبران کنم عکس و تصاویر جدید
هم به روی چشم ، در اولین فرصت برای شما ایمیل خواهد شد و خواهشاً وقتی به
سایت ابره در مراجعه می کنید برای آرامش بیشتر مسئول محترم سایت خصوصاً
آقا یداله از نوشتن پیام و نظر( برای بنده ) پرهیز کنید و نظرها و پیامهای ضروری
راوارد سایت نمایید - از همکاری شما سپاسگزارم - و تکرار میکنم که این نوشته
کوتاه و کلام برای تشکر از الطاف شما عزیزان دل قاصر است و درآینده ای نزدیک
اگر خدا خواست و زنده بودم هدیه ای ناقابل را تقدیم شما خواهم کرد که شاید اندکی
لایق شما بزرگواران باشد.
از خدای بلند مرتبه سربلندی و سلامتی را برایتان آرزومندم و شما را به امانِ
امن خدای بزرگ می سپارم .
سید حسین (عیسی) ابره دری
به امید دیدار دو باره عزیزان
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید