سلام ما به محرّم
سلام ما به محرم، به ماه دلبر زینب
به اشك سینه زنانش ، كنار مادر زینب
سلام ما به محرم ، به آنكه صاحب آن است
به كاروان بهارى ، كه در مسیر خزان است
سلام ما به محرم ، به پرچم غم زهرا
به گیسوان سفید و ، به قامت خم زهرا
سلام ما به محرم ، به ماه تشنگى دل
به آن سه ساله بابا نشسته در دل محمل
سلام مابه محرم ، به گاهواره اصغر
به جسم غرق به خون و ، گلوى پاره اصغر
سلام ما به محرم، به ناز اشك اباالفضل
به آن دو دست قشنگ و ، به زخم مشك اباالفضل
سلام ما به محرم، كه برتر از رمضان است
همه شبش شب قدر و، فضیلتش به از آن است
- آقا به پهلوی شسکته مادرت قسم این محرّم دستمان را بگیرتا دست خالی
این ماه را پشت سر نگذاریم
- کشکولهای گدایی ما را از معنویات این ماه پرفیض و برکت پر کن
- گوشه چشمی هم به مریضامون بینداز- مریضایی که چشمشون به کرم شماست
ای عزیز دل زهرا... حسین جان
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید