آری بوی مُحَرّم می آید ؛

مثل پرنده ای غریب از التهاب خاکستری ِ آسمان ؛

بوی مُحَرّم می آید ؛

 و برف سکوت را با آفتاب عشقی که بر آسمان ِ سینه داریم ، آب می کند

صحبت از آب شد

راستی کاش سهراب هم اینگونه می گفت

آب را گِل نكنید

شاید از دور علمدارِ حسین (ع)

مَشک طفلان بر دوش ،

زَخم و خون بر اندام ،

می رسد تا كه از این آب روان ،

پر كند مَشک تُهی ، ببرد جُرعه آبی برساند به حَرم ،

تا علی اصغر بی شیرِ رباب

نفَسَش تازه شود و بخوابد آرام

آب را گل نكنید

تا که پژمرده نگردد گل یاس

 تا که شرمنده نگردد عبّاس

............................................

همشهری عزیزم :

    روز شمار تاریخ نشان می دهد که کمتر از شش روزدیگر وارد مُحرَّم میشویم

و باید پاس بداریم حماسه های معنوی این ماه عزیز را – پاس بداریم رشادت های

حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را و پاس بداریم وفاداری علمدار

کربلا حضرت اباالفضل العبّاس (ع) را و فـــــریاد برآریم :

                ای اهل حرم میر و علمدار نیامد ... سقای حسین سیّد و سالار نیامد

 

     « از شما خوبان التماس دعا داریم »