بوی مُحرّمش میاد
آری بوی مُحَرّم می آید ؛
مثل پرنده ای غریب از التهاب خاکستری ِ آسمان ؛
بوی مُحَرّم می آید ؛
و برف سکوت را با آفتاب عشقی که بر آسمان ِ سینه داریم ، آب می کند
صحبت از آب شد
راستی کاش سهراب هم اینگونه می گفت
آب را گِل نكنید
شاید از دور علمدارِ حسین (ع)
مَشک طفلان بر دوش ،
زَخم و خون بر اندام ،
می رسد تا كه از این آب روان ،
پر كند مَشک تُهی ، ببرد جُرعه آبی برساند به حَرم ،
تا علی اصغر بی شیرِ رباب
نفَسَش تازه شود و بخوابد آرام
آب را گل نكنید
تا که پژمرده نگردد گل یاس
تا که شرمنده نگردد عبّاس
............................................
همشهری عزیزم :
روز شمار تاریخ نشان می دهد که کمتر از شش روزدیگر وارد مُحرَّم میشویم
و باید پاس بداریم حماسه های معنوی این ماه عزیز را – پاس بداریم رشادت های
حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را و پاس بداریم وفاداری علمدار
کربلا حضرت اباالفضل العبّاس (ع) را و فـــــریاد برآریم :
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد ... سقای حسین سیّد و سالار نیامد
« از شما خوبان التماس دعا داریم »
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید