سلام بر پاییز
اوّل ماه مهر روزشکفتن احساس ، روز زمزمه و لبخند، روز آشنایی
دانش آموزان با کتاب، معلم ، درس و دنیای تازه است .
ماه مهر روزشروع فصل پاییز،ماه تحصیل،تلاش،مشق ومدرسه است .
مهر فقط فصلِ خشکیدن و زرد شدن وریختن نیست.آغازروییدن کتاب
برساقه دست هاست .
پس ازنزدیک به صد روز فاصله، اینک دلنشین ترین آهنگ زندگی ـ
زنگ مدرسه ـ به فصل فاصله ها پایان می دهد و خاطره انگیزترین
دوران زندگی ، دوباره آغاز می شود و با خود شور می آورد و
قاصدک ها خبربازگشایی مدارس می دهند ، درختان آماده می شوند
تا با شوق ، برگهای رنگارنگ شان را چون کاغذهای رنگی بر سر
دانش آموزانی که مشتاقانه به مدرسه می روند بریزند .
کودکان نیز به شوق این روز به پیاده روهای خزان زده و پوشیده
از برگ پائیز، بهارانه ترین لبخندها وبازیهای کودکانه را می بخشند .
دست مهربان پدران ومادران، دستهایی را که فردا سازوآینده پردازند،
ازجویبار خانه به دریای مواّج مدرسه می سپارند .
فرارسیدن ماه مهر، آغازسال تحصیلی وشروع سفردرمسیرعلم و دانش
براساتید محترم، دانشجویان گرامی ودانش آموزان عزیزمبارکباد
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید