باخودم فکر میکردم با وجودی که کم نیستند  ابره دریهای توانمند ، تحصیل کرده ،

 با درایت و دلسوز که تعلّق خاطری شگرف نسبت به سرزمین آباء و اجدادی خودشان

( روستای دوست داشتنی ابره در ) داشته و دارند ومیتوانیم با هماهنگی وهمفکری با

آنها تبادل افکار نماییم امّا نمیدانم چرا به پست های درون وبلاگ نظرنمیدهند و نسبت

 به وبلاگی که مزیّن به نام زیبای روستای مان است بی تفاوت هستند و ما را هم از این

امتیاز همراهی محروم کرده اند به جرات بگویم  کاربران سایت ها با  امید به پشتوانه

 افراد و متعلّقین اصلی وبلاگ هَر از گاهی به این دفتر جادویی ورود کرده درمورد یک

 موضوعی خاص مطلبی را میگذارند . اعتراف میکنیم ما شاید بصورت حرفه ای ازعهده

 این کاربرنیاییم اما خودمان را درردیف خُرده پا محسوب کرده ومبتدیانه سیرمسیرمیکنیم .

   هر چند بعد از پیدایش شبکه های اجتماعی بازاروبلاگها قدری کساد شده وبلاگ ها

 دیگرنه آن فضای تازه و پرازگفتگوی قبلی، بلکه بیشتر شبیه کتابی هستند که چندین

 سال از نوبت آخرین چاپ آنها گذشته است وتجدید چاپ نشده اند. این روزها دنیای

شتاب زده شبکه های مجازی عرصه را بروبلاگ های پرازدرنگ و تامل تنگ کرده

است اما با وجود حضورسبزو پررنگ شما خوبان این فرضیه کاملا برای ما امحاء

شدنی است و به راهمان ادامه خواهیم داد.

                            همشهریان عزیزم – بازدیدکننده گرامی

همه ما می دانیم که نظرات ، پیشنهادات وانتقادات سازنده به یک سایت اعتبار و ارزش

می بخشد وکمک می کند تا بدانیم دیگرافراد درباره پست های جا گذاری شده چه فکری

می کنند ، لذا براین باوریم که نویسنده یا کاربرمی تواند از نظرات درون وبلاگ ایده و

 راهکار دریافت کرده و سطح کیفی آن را ارتقاء بخشد . نظرات این امکان را به کاربر

 می دهد تا حس بدی که احتمالا درباره مطالب خود دارد را از بین ببرد.

    بنابراین با خلوص نیّت اعلام میدارد نیازمند حمایت بی دریغ تان هستیم و درخواست

عاجزانه داریم که برای ماندگاری سایت روستایمان با نظرات خوب خودتان ما را پشتیبان

وهدایتگر باشید .

                        منتظر نظرات خوب و گارگشای شما هستیم