عید سعید فطر
وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون را
تجربه کردن دلم میگیره چقدر سخته که این عزیزترین عید را بدون
آنها سپری کنیم آخه شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی
ماه رمضون رو تجربه میکنم . . . الهی که روح همه رفتگان شاد باشه
بهرحال روزگاره و به هیچ چیزه این روزگار نمیشه دل بست امّا این
اُمیدِ به دنیاست که ما را پای بند خودِش میکنه و امیدواری را در ما
بوجود میآره ولی انتهای این امیدواری هم هیچ ، هیچ و بازهم هیچه
بیایید دربازه زمانی که هستیم و هستید و هستند به فکرو یاد همدیگه
باشیم در غیر اینصورت حسرت نبودنمان دردی را دوا نخواهد کرد .
معذرت میخوام اصلا" فراموشم شده بود فردا عیده ونرم نرمک نسیم
دلکَش فِطر در کوچه باغ های هستی به استقبال مردان پاک اندیش و
زنان خدا مِحوَرمیاد تا پس ازیکماه روزه ، حقیقت مُتعالی عشق را بر
جان و دل ِ آنان جاری کُنه و طعم دلکَش عُبودیّت و رستگاری را بر
ذائقه اهلِ روزه بنشانه .
آری با شناختی که ازشخصیّت همشهریان عزیزم دارم به یقین باید نوید
دهم که به بشارت احادیث و به برکت فضل خدای بزرگ شما عزیزان و
همه گرامییانی که از ژرفای ایمان در کسوت یک روزه دار واقعی در
این ماه برآمدند مشمول سلام خداوند و درود فرشتگان و ولایت ویژه
ائمّه هُدی ( علیهم السّلام ) خواهند بود برهمین اساس آرزو میکنم نماز
وروزه هاتون مقبول درگاه حق تعالی قرارگرفته باشه وبا دلی خوش
در کنار خانواده زندگی را به نحو مطلوب در چشم اندازی که خداوند
برای تان تداعی کرده سپری کنید و ما را هم از دعای خیرتان بی -
نصیب نکنید . انشاءالله
« پیشاپیش حلول ماه شوّال و عید سعید فطر بر همه شما خوبان
و خانواده گرامی تان مبارکباد »
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید