دلتنگ فاطمه (س)
![]()
یک طرف دور و بَرَش ناله مرغابی ها میخ در هم طرفی مانع مولا شده بود
بسیار کلنجار رفت
اوّل با مرغابی ها
بعد با میخ در ...
هر کدام می پرسیدند :
چرا ؟؟؟
آرام و درِ گوشی گفت :
دلتنگ فاطمه ام
صلی الله علیک یا مولا یا امیرالمومنین (ع)
+ نوشته شده در شنبه پنجم تیر ۱۳۹۵ ساعت 13:45 توسط ابره دریها
|
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید