عکسی از شهید بزرگوار روستا و درخواستی از مسئولین روستایی
تصویری غرورانگیز از شهید والامقام روستای ابره در ( شهید سیّد اسدالله ابره دری )
که در فضای سبز بلواری در شهرستان تفرش توجّه ام را جلب کرد به خود بالیدم و احساس
غرور کردم حسب وظیفه برآن شدم تا دوعکس در یک قاب از آن تهیه و در وبلاگ روستایم
جا نمایی کنم و از طریق همین صفحه مجازی از مسئولین اجرایی روستا درخواست نمایم تا
ضمن هماهنگی های مربوطه از این عمل بسیار زیبا سرمشق گرفته و کوچه یا معابری که در
روستا به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده به تصویر ایشان مزیّن و کد گذاری گردد .
ضمنا" این عزیزان حقّ بسیارزیادی به گردن ما دارند شادی روحش فاتحه ای قرائت نمایید .
+ نوشته شده در یکشنبه شانزدهم خرداد ۱۳۹۵ ساعت 11:16 توسط ابره دریها
|
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید