تصویری غرورانگیز از شهید والامقام روستای ابره در ( شهید سیّد اسدالله ابره دری )

 که در فضای سبز بلواری در شهرستان تفرش توجّه ام را جلب کرد به خود بالیدم و احساس

غرور کردم حسب وظیفه برآن شدم تا دوعکس در یک  قاب از آن تهیه و در وبلاگ روستایم

 جا نمایی کنم و از طریق همین صفحه مجازی از مسئولین اجرایی روستا درخواست نمایم  تا

ضمن هماهنگی های مربوطه از این عمل بسیار زیبا سرمشق گرفته و کوچه یا معابری که در

روستا به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده به تصویر ایشان مزیّن و کد گذاری گردد .

 

ضمنا" این عزیزان حقّ بسیارزیادی به گردن ما دارند شادی روحش فاتحه ای قرائت نمایید .