بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، « محمد حسینی » از حوزه انتخابیه تفرش

به مجلس دهم راه یافت.

پایگاه 598، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۳۸ اعلام کرد :

در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان آقای محمد حسینی با کسب ۱۳ هزار و

 ۴۲ رای از مجموع ۴۸ هزار و ۴۶۳ رای صحیح ماخوذه وارد خانه ملت شد.

ضمن تبریک به این نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان

برای ایشان ارزوی موفقیت در عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی

             را از خداوند یکتا آرزومندیم .