ما که جرات تعریف و تمجید و تبلیغ از همشهری خودمون را نداریم   اما  دوست دارم مطالبی که از کاندیدای عزیزمون آقای اسدالله رضایی تو سایتهای دیگه هست را به معرض نمایش بزارم   آیا وکیلم ؟؟؟؟؟

اسدالله رضایی اهل روستای ابره در تفرش کارمند استانداری مرکزی دارای مدرک لیسانس حقوق،لیسانس اقتصاد و فوق لیسانس علوم سیاسی می باشد.

از جمله تألیفاتی که اسدالله رضایی انجام داده است کتاب سیر بررسی دولت در سرزمین فلسطین و کالبد شکافی احزاب سیاسی را می توان نام برد.

به لحاظ اجرایی در سمت بخشدار سربند شازند،بخشدار مرکزی شارند،بخشدار نوبران و غرق آباد ساوه و در استانداری نيز مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش،مدیرکل دفتر منابع انسانی،مدیرکل دفتر استاندار و قبل از آن هم چند سال مسئول قسمت انتظامی دفتر سیاسی استانداري،کارشناس انتخابات،کارشناس تقسیمات کشوری در حوزه سیاسی استانداری و در دوره قبلی مجلس شورای اسلامی کاندیدای نمایندگی بوده و برای شرکت در انتخابات این دوره در تاریخ 28/3/90 استعفای خود را اعلام کرده و در تاریخ 30/3/90 با استعفای وی موافقت شد.

اسدالله رضایی در گفتگو با پایگاه خبری عصر بیداری گفت:با توجه به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی و مسأله انتخابات و ضرورت حضور حداکثری همه آحاد مردم و اقشار اجتماعی در عرصه انتخابات،اینجانب تصمیم دارم در حوزه انتخابیه تفرش،آشتیان و فراهان حضور یابم.

وي افزود:انتخابات صحنه ای است که جزو حقوق سیاسی افراد به شمار می آید.

وي اظهار داشت:کاندیداها و مردم رآی دهنده وظیفه دارند وارد این حوزه بشوند تا با تعامل میان رفتار سیاسی رأی دهندگان و کسانی که انتخاب می شوند سرنوشت سیاسی کشورمان رقم خورده و همه ما چه نامزدهای انتخاباتی و چه رأی دهندگان به خاظر سرنوشت و آینده سیاسی کشورمان (همان طور که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه اي فرمودند) باید بیشترین مشارکت را داشته باشیم تا سطح مشارکت سیاسی در جامعه بالا رفته و در واقع این مسئله موجب گسترش سطح نظام و انقلاب می شود.

لینک خبر:  http://www.shameri.blogfa.com/post-10.aspx