تشکر و سپاسگزاری
تشکر و سپاسگزاری
درآخرین روزهای پاییز امسال شاهد غروب غم انگیز زندگی برادر زاده
مهربانم جوان ناکام محمّد عظیمی راد ( ابره دری ) بودیم خدا را
سپاس که در افت و خیزغم هجران این عزیز، چشمه های صبر خداوندی را
به قلبهایمان جاری ساخت و نعمت همراهی شما دوستان و همشهریان گرامی
را از ما دریغ نفرمود .
به شکرانه این نعمت همدردی ، از کلّیه کسانی که در مراسم تشیع ، تدفین و
سوّم آن مرحوم شرکت نموده و یا با ارسال پیام تسلیّت ، تاج گل ، تماس
تلفنی و نصب بنرموجبات تسلّی قلبی اینجانب و دیگر بازماندگان را فراهم
آوردند حق شناسی و سپاسگزاری می نماییم .
« امیدواریم خداوند توفیق عنایت فرماید همراه شا دیهای پایدار شما باشیم »
یدالله ابره دری
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید