تابستان رفت - پاییز آمد
حواست هست یک تابستان دیگــــر هم گذشت
حالا باید دوباره دلمان به پاییز خوش باشد
یک پاییز خوشرنگ با رنگهای زرد نارنجی
یک پاییزی که دلــــت نگیره و غروبـش غــــــم نداشته باشد
و توی کوچه و پس کوچه هایش بغـضی گریبان مان را نگیرد
پاییزی که مهـر ، آبـان و آذرش یاد آور خاطرات خوب گذشته مان باشد
بتونیم با مرور خاطراتمان زندگی کنیم
پاییزی که دل کندنش آسانتر از دل بستنش باشد و یا بالعکس
میمانیم به امید پاییزی که نه از فاصـله خبری باشد نه از درد و نه از زخــــــم …
به امید پاییزی که وقتی به آخــــــر رسید جوجه ای از جوجه هایمان کــم نشده باشد
آخه جوجه را آخر پاییز میشمارند
+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم شهریور ۱۳۹۴ ساعت 11:49 توسط ابره دریها
|
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید