بنام خداوند بخشنده مهربان ( افتتاحیه)
پروردگارا :
کلامم را با نام حضرتت گشودم که اميد ياري داشتم
هيچ ستايشي نيست جز تورا و هيچ توکلي به غير تو نيست
پروردگارا :
اگر موفقيتي هست تو دادي و اگر عزتي هست تو بخششيدي
و اگر هدايتي هست به لطف تو است
+ نوشته شده در شنبه بیست و ششم دی ۱۳۸۸ ساعت 14:54 توسط ابره دریها
|
این وبلاگ صرفا به اعضای روستای ابره در (توابع شهرستان تفرش) تعلق داردو به هیچ شخص یا ارگان دولتی خاص (دهیار وشورا ....) تعلق ندارد و هدف اصلی اطلاع رسانی به هموطنان میباشد لطفا مطالب خود را به پست الکترونیکی زیر بفرستید